معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گفت: هم اکنون 10 میلیون مشترک صندوق‌های صدقات بیشترین مشترکان امداد را تشکیل می‌دهند.

سعید ستاری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 7.5 میلیون مشترک در حال حاضر به صورت مشخص در بانک اطلاعاتی موجود هستند و 3.5 میلیون نفر مشترک نیز به جهت جابه جایی ‌های فصلی و یا سالانه چون عشایر، مستاجران، مراکز تجاری و اداری نیمه فعال هستند.
 
وی تصریح کرد: مجموع مشترکین بالغ بر 10 میلیون نفر در بخش صدقات به صورت صندوق‌های کوچک و خانگی منحصر می‌شوند.
 
وی در خصوص ایمن سازی صندوق‌های صدقات اظهار داشت: در سال‌های گذشته همواره تدابیری برای ایمن سازی صندوق‌های در نظر گرفته شده که این طرح همراه با حساس سازی مردم و نیروهای انتظامی همراه بوده است. البته نمی‌توانیم بگوییم که صندوق‌ها صددرصد ایمن هستند.
 
ستاری در پاسخ به این سوال که کدام روش پرداخت صدقه متقاضی و مخاطب بیشتری دارد بیان داشت: هر کدام از روش‌ها و نحوه پرداخت صدقه مخاطب خاص خود را دارد و مردم با توجه به ذائقه خود می‌توانند از روش‌های مختلف چون پرداخت الکترونیکی، پرداخت با تلفن همراه، پرداخت از طریق کارت‌های شتاب صدقات خود را محرومان اهدا کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صندوق ، صدقات ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
یه فکری به حال صندوق هایی بکنید که معتادها با سیم از توشون پول در میارن بیرون. همه عالم و آدم هم دیدن. مردم صدقه میدن و معتادها خرج خودشون می کنن!!!!
آخرین اخبار