اقدامات لازم در زمینه پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی تشکیل و در طول ایام برگزاری نمایشگاه بر ایمنی این گردهمایی بزرگ نظارت خواهد داشت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،این ستاد با حضور نهادهای فعال در حوزه خدمات اضطراری تشکیل شد و به منظور ایجاد هماهنگی و تقسیم وظایف و مسئولیت‌های اجرایی بین دستگاه‌های مسئول در امر مدیریت بحران جلسات متعددی در حال برگزاری است تا ایمنی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تامین و  افزایش ضریب ایمنی بازدید کنندگان، غرفه داران و کارکنان در نمایشگاه افزایش یابد.

همچنین در این جلسات، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران موظف شد دستورالعمل اجرایی 27 نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تهیه و برای اجرا به سازمان‌های تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران شهر تهران ارسال کند.

بنابراین گزارش، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران،  ستاد اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ،شورای تامین امنیت شهر تهران،وزارت ارشاد، قرارگاه ثارالله، سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی، جمعیت هلال احمر تهران، مرکز اورژانس تهران،‌شرکت برق تهران بزرگ  و شهرداری منطقه 7 تهران اعضای این ستاد را در طول نمایشگاه تشکیل می‌دهند.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران با شرکت گسترده ناشران داخلی و خارجی ، فروشندگان کتاب، مراکز علمی و فرهنگی از تاریخ 10 اردیبهشت تا 20 اردیبهشت در محل مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: نظارت ، ایمن ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار