جمع زیادی از نوجوانان بخصوص آمریکایی ها با تمسخر تهدیدات توهمی مقامات آمریکایی در خطوط هوایی این کشور ، این موضوع را دستمایه سرگرمی خود قرار داده اند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن پست ؛ این روزنامه در خبری نوشت : اکنون بسیاری از نوجوانان آمریکایی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند ترجیح می دهند توهمات مقامات آمریکایی درباره تهدید علیه امنیت ملی این کشور را مورد تمسخر و سرگرمی خود قرار دهند . 

بر اساس گزارش "واشنگتن پست" در تازه ترین اقدام نوجوانان در کشورهای دنیا در فضای مجازی دختری هلندی بنام "سارا" دست به تهدید خطوط هوایی آمریکا زد . وی با ارسال و انتشار پیامی نوشت : " نامم ابراهیم و اهل افغانستان هستم . سالهاست در القاعده فعالیت می کنم. در نخستین روز ماه بعد اقدامی انجام میدهم که خداحافظی واقعی برای آمریکاست ،‌یک خداحافظی بزرگ " .

این نوجوان هلندی اگرچه چند روز بعد توسط سرویس اطلاعاتی آمریکا در روتردام بازداشت شد،‌ اما منجر شد سیستم های امنیتی آمریکا برای مدتی به حالت آماده باش دربیایند . 

گفتنی  است برخی از مسئولین امر معتقدند افزایش بیش از حد سردمداران کاخ سفید از اصطلاح امنیت ملی و تحت خطر بودن همیشگی آن از سوی گروه های تروریستی ـ که وجود خارجی ندارند ـ و همچنین مانور گسترده رسانه ای در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی آمریکا موجب شده جوانان و نوجوانان از این موضوع بعنوان دستمایه طنز و سرگرمی خود استفاده کنند . 

به نوشته واشنگتن پست ؛ با نگاهی به شبکه های اجتماعی در فضای مجازی حجم گسترده ای ازتهدیدات را خواهیم یافت که واشنگتن را تهدید به انواع اقدامات تروریستی کرده اند حال آنکه نویسنده تمامی این تهدیدات نوجوانان بوده و برای شادی و خنده این کار را انجام میدهند !


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار