رئیس شورای حل اختلاف استان تهران گفت: شوراهای حل اختلاف جهشی عالی در رسیدگی به پرونده‌ها دارد و به فضل الهی شاهد کاهش 43 هزار فقره‌ای پرونده‌ها بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عباسعلی دریانی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان ملارد که با حضور جمعی از مسئولین و مقام محلی و شهرستانی در این منطقه برگزار شد ضمن اشاره به نقش حائز اهمیت شوراهای حل اختلاف در رسیدگی به     پرونده‌ها و ایجاد صلح و سازش اظهار داشت: در همین راستا هزار و 250 پرونده در این شهرستان(ملارد) به مرحله سازش منتهی شده و در مجموع شوراهای حل اختلاف جهشی عالی در رسیدگی به پرونده‌ها داشته است.
 
وی در ادامه افزود: برنامه‌ها و تمهیدات آموزشی به نحو بسیار مطلوبی عملیاتی می‌‌شود و ساختارگرایی خوبی نیز در شوراهای حل اختلاف لحاظ شده است.
 
معاون قضایی ریاست دادگستری کل استان تهران در ادامه عنوان کرد: به حول قوه الهی و تلاش مسئولین شاهد کاهش 43 هزار فقره‌ای پرونده‌ها(از 63 هزار پرونده به 20 هزار فقره) بوده‌ایم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت مساجد نیز در حوزه حل اختلاف بسیار کارآمد است و ارتقا و گسترش فعالیت مساجد در حوزه مورد اشاره می‌تواند بسیار اثرگذار و مفید فایده واقع شود.

انتهای پیام/  

برچسب ها: شورا ، حل اختلاف ، تهران ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.