نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:مهم ترین خطری که امروز انقلاب اسلامی ایران را تهدید می کند،تحریف آرمان های آن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مهدی کوچک زاده در همایش« اقتصاد مقاومتی»افزود:یکی از جدی ترین خطرهای که امروز انقلاب اسلامی ایران را تهدید می کند و حتی از شکست در مذاکرات هسته ای نیز خطرناک تر است،موضوع تحریف آرمان های انقلاب توسط برخی از خواص است.

وی افزود:برای حفظ اسلام ممکن است بگوییم دست از غنی سازی برمی داریم،اما این سخن را هر کسی نمی تواند بگوید،زیرا اسلام صاحب دارد و نمی شود خود سرانه عمل کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:امام خمینی (ره) نیز قطعنامه را به منظور حفظ اسلام پذیرفت،اما این وسط عده ای مدام خواب می بینند و به تحریف سخنان امام خمینی(ره) دست می زنند.

کوچک زاده تصریح کرد:اینگونه سخنان عمدا به منظور تحریف و انحراف مسیر انقلاب از مسیر خود زده می شود و امروز شاهدیم این سخنان دروغ مدام توس برخی از رسانه هامنتشر می شود.

وی تاکید کرد:در حال حاضر هر کسی که درمخالفت با آمریکا و هم پیمانان غربی اش صحبت کند،تندرو خطاب شده و به وی توهین می شود که این رفتار خلاف شعار اعتدال است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسی مخالف چرخیدن چرخ زندگی مردم نیست،اما عده ای به دروغ و هدفمند افراد مقابل خودشان را دشمن مردم جلوه می دهند ومدام سخن از راستگویی می زنند.

کوچک زاده تصریح کرد:آیا این شان ملت ایران است که بر علیه مردم آن قطعنامه ای را ه تصویب می رسانند که با توهین مستقیم به مردم خواستار آزادی «همجنس بازی» در کشور می شود و برخی می گویند این قطع نامه تاثیری در تحریم ها ندارد./ب

ا

برچسب ها: انقلاب ، آرمان ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.