فعالان ضدجنگ در آمريکا تظاهرات و بر لزوم توقف نظاميگری آمريکايی تاکيد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی،  دیروز روز مالیات در آمریکا بود که براساس آن، آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه های مالیاتی سالانه مردم آمریکا است. روز گذشته شماری از فعالان ضدجنگ در مقابل یکی از ساختمانهای سازمان دارایی آمریکا در شهر نیویورک تظاهرات کردند. این گروه که خودشان را از اعضای گروه مقاومت درمقابل پرداخت مالیاتها توصیف می کنند تاکید داشتند دولت آمریکا باید هزینه های هنگفت نظامی خودش را کاهش بدهد. 

یکی از فعالان ضدجنگ در این تجمع در نیویورک گفت: من اینجا حضور دارم زیرا حاضر نیستم مالیات بدهم چراکه نمی خواهم مالیاتی که از پول من است صرف بودجه نظامی کشور شود. من خواهان آن هستم که چهل و هشت درصد مالیات من بجای صرف هزینه نظامی برای ایجاد صلح هزینه شود.

دیگر فعال آمریکایی در این تجمع گفت: من حاضر نیستم مالیات فدرال خود را بپردازم که به دولت فدرال آمریکا داده می شود. من همواره مالیاتهای مربوط به تامین اجتماعی و مالیاتهای محلی و ایالتی را می پردازم اما حاضر نیستم هیچ مالیاتی به سازمان فدرال مالیات بپردازم. من حاضر نیستم به این سازمان مالیات بدهم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار