همسر «مریم رحیم» به او گفته که نمی‌خواهد «آسیه» را به فرانسه بازگرداند و ترجیح می‌دهد که این دختر خردسال در سوریه کشته شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانیک زن فرانسوی از مسئولان این کشور خواست پرونده دختر 23 ماهه‌اش که همسر وی هنگام رفتن به سوریه برای جنگ او را باخودش برده است، به عنوان یک گروگانگیری تلقی کنند.

«مریم رحیم» در جمع خبرنگاران در شهر لیون فرانسه با اندوه و غم فراوان گفت: از دولت فرانسه می‌خواهم «آسیه» را که 23 ماه دارد، به عنوان کوچکترین گروگان فرانسوی بدانند؛ زیرا این دختر اکنون واقعا گروگان گرفته شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از این زن نوشت؛ آخرین تماس در ژانویه گذشته از تلفنی در سوریه انجام شد و همسرش به او گفت که نمی‌خواهد آسیه را به فرانسه بازگرداند و ترجیح می‌دهد که این دختر خردسال در سوریه کشته شود.

این زن 25 ساله با اشاره به آغاز فرایند طلاق از همسرش، تأکید کرد؛ اطمینان دارد همسرش که حکم بازداشت بین المللی او صادر شده، در سوریه است.

مریم رحیم خاطرنشان کرد: من دخترم را می‌خواهم؛ او فرانسوی است و من از مسئولان ارشد فرانسوی می‌خواهم که برای این مسأله وارد عمل شوند؛ در این مسأله هر لحظه هم ارزشمند است.

بر اساس این گزارش، همسر مریم رحیم در 14 اکتبر 2013 به همراه دخترش از طریق ترکیه به سوریه رفت و در آنجا با مریم رحیم تماس گرفت و از او خواست که به آنها ملحق شود.

وی در تماسهای تلفنی گفت که برای پیوستن به گروه تروریستی جبهه النصره به سوریه می‌رود.
برچسب ها: تروریستها ، گروگان ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.