همان طور که قبلا نیز گفته بودیم، آمازون در حال برنامه ریزی برای عرضه اولین گوشی هوشمند خود که نمایشگری سه بعدی دارد است. امروز اولین عکس های منتشر شده از این گوشی جدید، به بیرون از شرکت درز کرده است. مشخصات مختصری هم از مدل جدید ارائه شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شایعات موجود در رابطه با اولین گوشی هوشمند شرکت آمازون، کم کم به حقیقت نزدیک می شود. امروز چند عکس مختلف از این گوشی جدید به دست آمده است.

این عکس ها توسط BGR منتشر شده است و گوشی جدید آمازون را در یک کاور محافظ نشان می دهد و متاسفانه به خاطر حضور کاور، قسمت های بالا و پایین این گوشی مشخص نیست. وب سایت BGR می گوید که این گوشی تنها نمونه اولیه است. اعلام کرده است که نمایشگر این گوشی 4.7 اینچ است که رزولوشن 720 * 1280 پیکسلی دارد. دوربین آن 13 مگاپیکسل، رم آن 2 گیگابایت و پردازشگر آن نیز Snapdragon است، ولی سرعت پردازشگر و نوع آن مشخص نیست.

ظاهرا شرکت آمازون مدت هاست که بر روی این گوشی کار کرده است. نقطه قوت این محصول، نمایشگر سه بعدی جدید آن است که نمونه ان را مشاهده نکرده اید. چهار دوربین حسگر نیز در جلوی این گوشی قرار دارد که می توانند چشم ها و صورت شما را دنبال کنند و نمایشگر را برای شما تنظیم کنند. گوشی جدید نیز همانند تبلت های Kindle Fire، احتمالا از سیستم عامل اندروید بهره خواهد برد.

نام و قیمت این گوشی جدید، هنوز اعلام نشده است. احتمالا بعد از معرفی محصول جدید، آمازون گوشی دیگری را که قیمت ارزانتری دارد، معرفی خواهد کرد.

در این هفته، گزارشی را از وال استریت ژورنال منتشر کردیم که خبر از برنامه ریزی آمازون برای معرفی اولین گوشی هوشمند خود می داد.



برچسب ها: snapdragon ، amazon ، kindle fire
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار