سياري مواقع هنگام تايپ کاربر شک مي کند که آيا کاراکترهايش را درست وارد کرده است يا خير و به همين دليل مجبور به پاک کردن کل رمز و وارد کردن مجدد آن مي شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛در حالت عادي در مرورگر فايرفاکس هنگام وارد کردن رمز عبور در يک حساب کاربري، کاراکترهاي آن نمايش داده نمي شود و بسياري مواقع هنگام تايپ کاربر شک مي کند که آيا کاراکترهايش را درست وارد کرده است يا خير و به همين دليل مجبور به پاک کردن کل رمز و وارد کردن مجدد آن مي شود.

 هرچند که وجود اين قابليت براي حفظ امنيت بسيار کاربردي و مهم است اما اگر رايانه شما کاملا شخصي است و هميشه با اين مشکل مواجه هستيد با ما همراه شويد تا افزونه اي را براي فايرفاکس معرفي کنيم که با نصب آن بتوانيد کاراکترهاي رمز عبور را هنگام تايپ ببينيد.

براي اين کار ابتدا افزونه Show/hide passwords را از لينک

 https://addons.mozilla.org/en-...whide-passwords

 دريافت و سپس روي دکمه Add to Firefox کليک کنيد. پس از دانلود افزونه روي دکمه Install کليک کنيد تا افزونه نصب شود. حال روي دکمه Restart Now کليک کنيد تا مرورگر شما دوباره راه اندازي شود و تغييرات لازم در بخش تنظيمات اعمال شود. بعد از عمل Restart خواهيد ديد که گزينه Show در زير کادرهاي رمز عبور وجود دارد که با کليک روي آن رمز عبور تايپ شده قابل مشاهده است. همچنين پس از اين  کار مي توانيد روي Hide کليک کنيد تا رمز عبور بار ديگر مخفي شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار