دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: درباره پیروز اصلی انتخابات مجلس دهم با توجه به فضای کنونی کشور من پیش‌گو نیستم اما کسانی که بتوانند مشکلات مردم را پاسخگو باشند پیروز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ؛حسین کمالی در حاشیه مراسم هفتم "شیخ علی اکبرصادقی "در جمع خبرنگاران، درباره فعالیت انتخاباتی حزب اسلامی کاراظهار داشت: مطالعات لازم را برای فعالیت انتخاباتی آغاز کرده‌ایم و شعبه‌های مختلف حزب گفتگوهای لازم را با کاندیداهای  خود انجام می‌دهند.
 
وی افزود: پس از تأیید کاندیداهای موردنظر به انجام  گفتگو با دیگر گروه‌های سیاسی می‌پردازیم و این مسئله تاکنون به شورای مرکزی نرسیده است و در سطح استانی در حال انجام است.
 
دبیرکل حزب اسلامی کار درباره پیروز اصلی انتخابات مجلس دهم با توجه به فضای کنونی کشور گفت: من پیش‌گو نیستم اما کسانی که بتوانند مشکلات مردم را پاسخگو باشند پیروز خواهند شد.
 
این فعال سیاسی درباره قرار گرفتن 15 نفراز ایرانیان در لیست تحریم از سوی غرب گفت: موضوعات و مسائلی که مطرح می‌کنند بیشتر مصرف داخلی دارد و در این میان گفتگوهای صورت گرفته میان ایران و غرب به صورت شفاف ملاک امراست .
 
وی خاطرنشان کرد: کسانی درعرصه بین‌الملل وجود دارند که مانع توافق میان غرب و ایران هستند که البته این مانعی برای پیشرفت مذاکراتمان نیست.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کاندیداها ، حزب کار ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار