شمار زیادی از تروریستهایی که در غوطه شرقی در ریف دمشق به اسارت نیروهای ارتش و مسلح سوریه در آمده‌اند از کشورهای عرب خلیج فارس هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبری سوریه الان، شمار زیادی از تروریستهایی که در غوطه شرقی در ریف دمشق به اسارت نیروهای ارتش و مسلح سوریه در آمده‌اند از کشورهای عرب خلیج فارس هستند.

یک منبع میدانی نیز در گفتگو با روزنامه الاخبار چاپ لبنان فاش کرد آنچه که در زمینه امنیتی در منطقه "ملیحه" در غوطه شرقی واقع در ریف دمشق رخ داده است همگان را متعجب و شگفت زده خواهد کرد چرا نیروهای ارتش سوریه شمار بسیار زیادی از افراد مسلح  خارجی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را دستگیر کرده‌اند. 

این منبع گفت: تعیین تکلیف "ملیحه" به شیوه نظامی کار آسانی نخواهد بود. وی تأکید کرد دشواری در تعیین تکلیف این منطقه ناشی از ضعف ارتش سوریه نیست بلکه شمار زیادی از غیر نظامیان در ملیحه حضور دارند و افراد مسلح در میان غیر نظامیان مخفی شده‌اند.

این منبع گفت : کنترل بسیار سریع ارتش سوریه بر مزارع "ملیحه" حرفهای مرا تأیید می‌کند اما مشکل در مناطق مرکزی شهر "ملیحه" است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار