مدیر اتاق خبر شبکه "پرس‌تی‌وی" گفت: این شبکه موفق شده که انحصار رسانه‌ای را بشکند و مطالبی را به مردم جهان بگوید که رسانه‌های جریان اصلی غرب از گفتن آن‌ها سرباز می‌زنند،‌ همین موضوع سبب برآشفتن آن‌ها شده که با تحریم مدیر اتاق خبر "پرس تی وی"، این عصبانیت خود را تخلیه کردند.

حمیدرضا عمادی مدیر اتاق خبر شبکه "پرس تی وی"، در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لیست جدید اسامی افراد تحریم‌شده توسط انگلیس، اظهار داشت: انگلیس در تاریخ چهاردهم آوریل لیست جدیدی را منتشر کرده که بر اساس آن ۱۵ نفر به لیست افراد تحریمی به اتهام واهی نقض حقوق بشر اضافه شدند.   
 
وی ادامه داد: اسم بنده امسال نیز مانند سال گذشته در این لیست بوده و به این ترتیب نام بنده دو سال متوالی است که در لیست ناقضین حقوق بشر اتحادیه اروپا قرار دارد.   
 
عمادی ضمن محکوم کردن این حرکت اتحادیه اروپا افزود: انگلیس را در جایگاهی نمی‌دانم که بخواهد بنده را تحریم کند و اتهاماتی که به بنده وارد شده اتهامات بی‌اساسی است.   
 
مدیر اتاق خبر شبکه "پرس تی وی"، با بیان اینکه هیچگونه سند و مدرکی مبنی بر اینکه بنده مرتکب نقض حقوق بشر شده‌ام وجود ندارد، تصریح کرد: بنده از آقای مایکل مان دستیار ارشد خانم کا‌ترین اشتون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا این موضوع را استعلام کردم و از آن‌ها پرسیده‌ام "چه مدرکی علیه بنده مبنی بر این اتهامات وجود دارد" که آن‌ها نیز هیچ گونه مدرکی علیه بنده ارائه نکرده‌اند.   
 
وی یکبار دیگر این تحریم‌ها را بی‌اساس خواند و گفت: در اروپا نقض گسترده حقوق بشر صورت می‌گیرد، در فرانسه حقوق اقلیت‌های روما و همچنین حقوق مسلمانان زیر سوال برده و نقض می‌شود، در کشورهای دیگر مانند آلمان حقوق مسلمانان به صورت گسترده نقض می‌شود و در انگلیس نیز به طور مشخص حقوق اقلیت‌ها نقض می‌شود، لذا بهتر است به جای اینکه اتحادیه اروپا به دنبال بهانه‌های واهی برای ایجاد لیست‌های ناقضین حقوق بشر باشد، به دنبال حل مسئله نقض حقوق بشر در اتحادیه اروپا بوده و مسائل این اتحادیه را حل کند.   
 
عمادی در ادامه، هدف از قرارگرفتن نامش در لیست جدید افراد تحریم شده توسط انگلیس را فشار بیشتر بر شبکه "پرس تی وی" دانست و اظهار داشت: هدف این تحریم، شبکه "پرس تی وی" است ، با تحریم کردن مدیر اتاق خبر این شبکه، آن‌ها می‌خواهند فشار بر شبکه را بیشتر کنند که این موضوع نشان‌دهنده موفقیت این شبکه خبری است.   
 
مدیر اتاق خبر شبکه "پرس تی وی" افزود: "پرس تی وی" موفق شده که اطلاع‌رسانی صادقانه و شفافی به مخاطب بین‌المللی خود خصوصا به مخاطب غربی داشته باشد و مخاطبان غربی را در جریان مطالبی قرار دهد که رسانه‌های غربی آن‌ها را از شنیدن این مطالب محروم می‌کنند.   
 
وی با بیان اینکه شبکه "پرس تی وی" واقعیت‌ها را به مخاطب می‌رساند، تصریح کرد: این شبکه موفق شده که انحصار رسانه‌ای را بشکند و مطالبی را به مردم بگوید که رسانه‌های جریان اصلی جهان از گفتن آن‌ها سرباز می‌زنند،‌همین موضوع سبب برآشفتن آن‌ها شده که با تحریم کردن مدیر اتاق خبر "پرس تی وی"، این عصبانیت خود را به گونه‌ای تخلیه کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار