شما می توانید در لنزور یك پروفایل اختصاصی داشته باشید و تصاویر خود را چه متعلق به شما باشد و چه نباشد " البته با رعایت قانون كپی رایت " میان دوستانتان و بازدیدكنندگان به اشتراك بگذارید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ عكاسی از ظریف ترین و زیباترین جلوه های هنری قرن اخیر است. عكس حافظ جذاب ترین خاطره ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ما است. 
عكاسی كه روزگاری حرفه ای سخت و دشوار به شمار می رفت ؛ امروزه در تمام شئون زندگی ما راه یافته است. من و شما بارها در برابر دوربین عكاسی قرار گرفته ایم و به دفعات از دیدن عكس های دوستان و تصاویر بدیع و دلپذیر طبیعت خاطرات لذتبخش و قابل تكرار گذشته را در دل زنده ساخته ایم. گاهی با دیدن یك عكس لبخندی بر لبانم نشسته و گاهی قطره اشكی بر صورتمان غلطیده است. 


از آن روزها كه عكاسی ، حرفه ای پر دردسر و منحصر به عده خاصی بود چندان دور نیستیم زیرا از اختراع عكاسی و گرفتن اولین عكس بیش از 160 سال نمی گذرد اما امروزه به سبب ساده شدن عكسبرداری بر تعداد علاقه مندان به عكس افزوده شده است. 
شك نیست هر صاحب دوربینی دوست دارد از این جعبه جادویی تصاویری زیبا بیرون آورده و از آن به بهترین شكل نگهداری نماید و به اشتراك دیگران بگذارد تا دوستان خود را نیز در لذت بردن از این سرگرمی هنری شریك نماید.

ما سایت اختصاصی عكس LENZOR را برای همین هدف به شما معرفی میکنیم.



بهترین لحظات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذاريد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۷:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
البته لنزور خوب است اما بیشتر عکس ها کپی برداری از سایت های دیگر است و مثل اینستاگرام نیست و نمی شود با آن مقایسه کنید.
آخرین اخبار