محمد نهاوندیانˈ در ادامه برنامه های سفر کاروان دولت تدبیر و امید به سیستان و بلوچستان در محل استقرار سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) در جمع خبرنگاران حضور یافت .

 
 
 
 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .،وی با بیان اینکه این اقدام مبتنی بر مطالعه، تحلیل، عزم و بررسی است، افزود: یکی از محورهای راهبردی دولت در توسعه کشور شکوفایی سواحل است.

نهاوندیان سواحل جنوب را یکی از ظرفیت های عظیم کشور دانست که تاکنون بخوبی به فعلیت درنیامده است و ادامه داد: یکی از طرح های اساسی و زیرساختی ، بزرگراه ساحلی است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اضافه کرد: همچنین راه آهنی که کل مسیر سواحل جنوب را به هم وصل می کند و بزرگراه چابهار - خرمشهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است.

نهاوندیان ساخت راه آهن را در اولویت دانست و اظهار داشت: انشاالله در دو روزی که رئیس جمهوری در استان سیستان و بلوچستان حضور دارند، تاکید و اعلام تصمیم بر اجرای این دو پروژه مهم را داریم.

نهاوندیان با بیان اینکه شکوفایی بنادر، صنعت دریایی و ماهیگیری بطور جدی مورد توجه سرمایه داران است، گفت: ما ساخت بنادر جدیدی را برای صدور محصولات نفت، گاز و پتروشیمی در دستور کار داریم و احداث مجتمع های پتروشیمی را در ایرانشهر و چابهار در برنامه های خود قرار داده ایم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نهوندیان ، زاهدان ، رییس ، دفتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.