رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: دشمنان از این غافل هستند که ملت ایران در مقابل تحریم‌ها و سختی‌هایی که از سمت دشمنان است با عزمی بالاتر و روحیه‌ای بهتر مقابله می‌کنند و در این بین تنها راه از بین بردن تحریم‌ها مدیریت جهادی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از تسنیم از روابط عمومی سپاه استان قم، سید حسین فرهادی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری امسال را نیز چون سال‌های اخیر با محوریت اقتصاد نامگذاری کردند، اظهار کرد: به دلیل اهمیت این موضوع مقام معظم رهبری شعار سال‌های اخیر را با محوریت اقتصاد بیان داشتند و امسال نیز سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است.

وی با تاکید بر این‌که جهاد و آزمون امروز ما در دفاع از اسلام و مبارزه با کفار، جهاد اقتصادی است، افزود: جنگ اقتصادی رویکرد جدی دشمنان برای از پا درآوردن درخت تنومند انقلاب اسلامی است و به گفته خودشان با انواع تحریم‌های فلج کننده دنبال می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم تصریح کرد: هرچند به خواست و مشیت الهی این کشور که کشور امام زمان (عج) است در عمر خود همواره روند رو به رشد خود را دنبال کرده ولی نباید از این موضوع غافل شویم که آحاد جامعه در مقابله با این تهاجمات وظیفه ملی و دینی دارند.

وی با بیان این‌که جهاد و جنگ همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: این بار جهاد به شکلی دیگر مطرح است و در سال‌های اخیر دشمنان بر روی اهداف اقتصادی به ویژه تشدید تحریم‌ها علیه ملت مظلوم ما هدف‌گذاری کرده‌اند تا با فشار بر مردم بتوانند میان آن‌ها و نظام فاصله ایجاد کرده و پشتوانه مردمی نظام را کمرنگ کنند.

فرهادی گفت: دشمنان از این غافل هستند که ملت ایران در مقابل تحریم‌ها و سختی‌هایی که از سمت دشمنان است با عزمی بالاتر و روحیه‌ای بهتر مقابله می‌کنند و دشمنان هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسند.

وی اظهار کرد: امروز ملت و دولت ما باید با صرفه‌جویی و حمایت از تولید ملی و استفاده از منابع موجود و بهره‌وری بالا در عرصه‌های اقتصادی با تکیه بر توان دانشمندان خود با اعتماد به مردم به جای امید و دلبستن به کشورهای بیگانه و با اقدامات مختلف جهادگونه در این جنگ وارد شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است مسئولان دولتی با مدیریت جهادی، ساز و کار و بستر فعالیت‌های اقتصادی مردم را فراهم کنند تا حماسه اقتصادی که مدنظر مقام معظم رهبری است محقق شود و این آخرین تیر ترکش دشمن با برخورد به دیواره آهنین عزم ملی بی‌اثر شده و این کشور پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم آورد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، تحریم ، اقتصاد ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار