130 تشکل در سطوح استانی، 52 تشکل در سطح ملی و هشت تشکل در سطح بین المللی، یک میلیون و 300 هزار نفر از جامعه ایثارگران را تحت پوشش دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  از بنیاد شهید، علی عباس کمری با بیان گزارشی از دستاوردهای تشکل‌های شاهد و ایثارگر افزود: فعالیت‌های این تشکل‌ها در حوزه توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه شاهد و ایثارگر است.

وی گفت: فعالیت‌های شش ماه گذشته نیز بیانگر حمایت و هدایت در چارچوب قوانین، تامین فضای کاری برای نمایندگی دفتر تشکل‌ها، مشارکت و تعامل با اعضای هیات امنای تشکل‌ها بوده که همه به خاطر تصمیم‌گیری‌های کلان در بنیاد شهید است.

عضو شورای سیاستگذاری مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، فعالیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر را در راستای توانمندسازی تشکل‌ها و اهداف نظام برشمرد و افزود: تولید کارهای فرهنگی، تولید خبر، اشتغال‌زایی و فعالیت در حوزه‌های بین‌المللی از جمله فعالیت‌های قابل توجه این تشکل هاست.

کمری ادامه داد: ثبت شش بیانیه کتبی درمورد تروریسم در سایت سازمان ملل، دیدار انجمن قربانیان تروریسم با مقامات این سازمان و بیش از 20 دیدار با اعضای سازمان ملل از دیگر کارهای انجام شده توسط این تشکل هاست.

وی این فعالیت‌ها را در راستای اهداف بنیاد شهید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

«حسن حسین زاده» از دیگر اعضای شورای سیاستگذاری مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز گفت: مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر برای استفاده از کمک، حمایت و هدایت نخبگان شکل گرفته و مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر می‌تواند از این حمایت‌ها برای پیشبرد اهداف خود کمک بگیرد.

وی با اشاره به ادغام مرکز نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر افزود: این مرکز دارای دو بال تعهد و نخبگی در کنار حمایت اجتماعی از اقشار گوناگون جامعه است و 18 هزار و 500 دستاورد در بخش نخبگان وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار