ساری /

مازندران میزبان هیئت اقتصادی و فرهنگی روسیه

هیئت اقتصادی و فرهنگی روسیه به مازندران سفر می‌کند.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه درمازندران درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:50 نفر ازتجار،بازرگانان،فعالان اقتصادی و مسئولان و مقامات کشور روسیه اردیبهشت ماه امسال در مازندران حضور پیدا می‌کنند.

عیسی‌نیا با اعلام اینکه در راستای تقویت همکاری‌های دو جانبه هیئت اقتصادی و فرهنگی کشور روسیه به ایران سفر می‌کند،افزود:این گروه به منظور ارتقای سطح مبادلات میان دو استان آستاراخان روسیه و مازندران در هیئتی در مازندران حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه 50 نفر از تجار،بازرگانان،فعالان اقتصادی و مسئولان و مقامات این کشور اردیبهشت ماه امسال درمازندران حضور پیدا می‌کنند،تصریح کرد:این گروه با پروازی اختصاصی به مازندران سفر می‌کنند.

عیسی‌نیا تاکید کرد:گروهی متشکل از استاندار آستاراخان و مسئولان و وزاری بخش‌های صنعت حمل و نقل، ورزش، گمرک، گردشگری، آموزش و پرورش و مدیران رادیو و تلویزیون و دانشگاهیان این استان در سفر به مازندران حضور دارند.

وی با اعلام اینکه این سفر دو روزه است و هشت کارگروه تخصصی نیز میان مسئولان این دو استان تشکیل می‌شود،گفت:هیئت روسی از توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی مازندران نیز بازدید می‌کند.

مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در مازندران از امضای یادداشت تفاهمنامه میان دو استان درجریان این سفر خبر داد وگفت:این تفاهمنامه در زمینه تسهیل روابط تجاری، اقتصادی،بازرگانی و فرهنگی میان دو کشور است.

وی با اعلام برگزاری تور اتومبیلرانی حاشیه دریای خزر توسط رانندگان روسی اظهار داشت:در این تور 21 راننده روس به عنوان حرکتی نمادین در راستای دوستی و همکاری میان دو کشور اردیبهشت امسال استان‌های گیلان تا گلستان را می‌پیمایند.

انتهای‌پیام/س 

برچسب ها: مازندران ، اقتصاد ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.