مسکو از سکوت غرب و معیارهای دوگانه در رابطه با حمله به نامزد ریاست جمهوری اوکراین انتقاد کرد

درحالی که شب گذشته نامزد ریاست جمهوری اوکراین مورد حمله نیروهای تندرو قرار گرفت ، مسکو از سکوت غرب در این باره انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روسیا الیوم، "اولیگ تساریوف" نامزد ریاست جمهوری اوکراین در سخنانی که توسط پایگاه رسمی وی منتشر شده است اعلام کرده است که از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری با وجود آنکه مورد ضرب و شتم و نیز تهدید قرار گرفته ، عقب نشینی نمی‌کند .

شب گذشته تساریوف که برای شرکت در برنامه "آزادی بیان" به ساختمان شبکه تلویزیونی " ictv"  رفته بود ، مورد محاصره افراد مسلح قرار می گیرد و با وجود اینکه پلیس سعی در عقب کشیدن وی از ساختمان تلویزیونی این شبکه را می‌کند ، وی مورد ضرب و شتم از جانب نیروهای تندرو قرار می‌گیرد.

 از سوی دیگر "کنستانتین دولگوف" نماینده تام الاختیار وزارت خارجه روسیه در امور حقوق بشر از سکوت خجالت‌آور غرب پس از اینکه "تساریوف" نامزد ریاست جمهوری اوکراین مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، اظهار تعجب نمود. 

وی در توئیتر نوشت : خبرهایی از ضرب و شتم تساریوف نامزد ریاست جمهوری وجود دارد ؛ این نتیجه دموکراسی است که با تانک‌ها حاصل گردد. تندروها مجازات نمی‌گردند و غرب با خجالت سکوت نموده است. برای آنان راحت تر است که مسکو را با تمامی مشکلات بجای فشار بر تندرو ها ، متهم نمایند و این نشانه معیارهای دوگانه غرب است.

وی گفت : تانک‌ها برضد مردم در جنوب شرق کشور که خواستار احترام به حقوق قانونی‌شان می‌باشند بکار می‌رود ؛ آیا این گفتگوهای سیاسی داخلی و اصلاح قانون اساسی است ؟ و آیا در این شرایط صحبت از انتخاباتی آزاد و دموکراتیک در اوکراین به عمل می‌آید؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار