برای تأمین مسکن مددجویان شهرستان رستم فارس، پارسال، 73 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رئیس کمیته امداد رستم با اشاره به اینکه خدمات عمرانی در قالب کمک‌های بدون عوض برای ساخت و ساز مسکن مددجویی انجام می‌شود، گفت: کمیته امداد برای تعمیر واحدهای مسکونی چه تعمیرات کلی و جزئی و چه تعمیرات شهری و روستایی علاوه بر اعتبارات بخش دولتی از محل درآمدهای صدقات نیز هزینه کرده است.


نعمت الله ممویی با بیان اینکه تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از اهداف اساسی و مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار می‌رود، اظهار کرد: ناظران فنی براساس استانداردهای روز بر همه مراحل ساخت، مقاوم‌سازی و بهسازی منازل مددجویی نظارت کامل دارند.

ممویی بیان کرد: یکی از خدمات کمیته امداد شهرستان رستم خدمات عمرانی و ایجاد سر پناه برای مدد جویان است و این خدمات برای بر طرف کردن مشکلات معیشتی این مدد جویان ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان رستم تصریح کرد: علاوه بر پرداخت خدمات عمرانی این نهاد برای اقشار ضعیف جامعه و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، معوقات وام‌های بهسازی و مقاوم سازی مسکن نیز تسویه شده است.


وی عنوان کرد: در چند سال اخیر شاهد حمایت بسیار خوب کمیته امداد از مردم مستضعف منطقه بوده‌ایم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.


انتهای پیامز/

برچسب ها: پرداخت ، تأمین ، مسکن ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.