"محسن رشیدی" کارگردان جوانی است که روزهای پایانی فروردین ماه، نمایشی با محتوایی مذهبی، کلاسیک را در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی سن می برد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران محسن رشیدی" کارگردان نمايش "بانوی غربت نشين" با تأکید بر محتوای مذهبی نمایش «بانوی غربت نشین» گفت: شناخت شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س ) و ائمه اطهار دغدغه اصلی من در این نمایش است، ما سعی کردیم تا با تکیه بر موضوعی مذهبی در قالبی کلاسیک، باورهای دینی و اسلامی را همراه با گروهی جوان به تصویر بکشیم. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از نمایش به صورت تعزیه به اجرا در خواهد آمد، تأکید کرد : «تئاتر در پنج اپیزود با 11 پرسوناژ به روایت زندگی دختری سه ساله می پردازد که در جنگ ایران و عراق توسط مادرش به یک کشیش مسیحی سپرده می شود و در سن 18 سالگی، زمانی که سال نو میلادی با ایام فاطمیه همزمان شده بود توسط پدر خوانده اش متوجه می شود که از خانواده ای مسلمان است و ....»

این کارگردان 24 ساله که پیش از این تئاتر «پنج میلیون روبل» را در تالار محراب کرج و چهار صندوق شادی به نویسندگی «بهرام بیضایی» را به روی سن برده است. با بیان اینکه نویسندگی نمایش بانوی غربت نشین را «حسن مجری» به عهده داشته استاجرای این نمایش تأکید کرد رایگان اجرا می شود. 

شایان ذکر است که نمایش بانوی غربت در تاریخ های 26 و 27 و 28 از ساعت 16 الی 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به اجرا در می آید. 

روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران  www.fniavaran.ir


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار