مدیر فرودگاه اراک از آغاز عملیات پایانی تکمیل و توسعه باند فرودگاه اراک خبر داد.

 محمدحسن مرتضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود : این عملیات از اوایل سال جاری آغاز و هم اکنون در دست اقدام است.

وی افزود : این پروژه شامل تکمیل و توسعه عوامل پروازی، استریپ ‌سازی و مراحل نهایی آماده ‌سازی شولدرها است که با اعتبارات استانی اجرا می‌شود.

مدیر فرودگاه اراک تطویل و توسعه باند فرودگاه به عنوان یکی از مصوبات استانی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه بخش اعظم این پروژه به اجرا در آمده و بخش پایانی آن در دست اجرا است.

مرتضوی با بیان اینکه این سرمایه گذاری به منظور برقراری امکان پرواز هواپیمای‌های پهن پیکر از فرودگاه اراک انجام شده است، در ادامه افزود : با توجه به اینکه پیش از اجرای این طرح امکان فرود هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه وجود نداشت، تطویل و توسعه باند فرودگاه در دستور کار قرار گرفت تا امکان برقراری این پروازها در فرودگاه فراهم شود.

وی گفت : انجام فاز نهایی استریپ ‌سازی و اصلاح و تکمیل بخشی از عملیات اجرایی بهسازی و توسعه عوامل پروازی با نظارت دفتر فنی استانداری مرکزی صورت می‌گیرد.

مدیر فرودگاه اراک خاطر نشان ساخت: امیدواریم با انجام این عملیات بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پروازهای عتبات عالیات و حج را از فرودگاه اراک برقرار کنیم/س
برچسب ها: عملیات ، پایانی ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.