نماینده مردم ارومیه در صحن علنی مجلس گفت: اجازه ندهیم اروپاییان استعمارگر، هوس‌های بربادرفته 200 سال گذشته خود را زنده و در امورات داخلی ایران اسلامی دخالت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 26فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش و روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن  گفت: روز 12 اردیبهشت‌ روز گرامیداشت مقام معلم را به کلیه این قشر زحمتکش تبریک و از زحمات شبانه روزی اساتید و کلیه معلمان تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
وی در ادامه افزود: آقای رییس جمهور به داد تولید برسید، رکود حاکم شده و کارخانجات 100 درصد کار نمی‌کنند و کسادی و رکود از نظر اقتصاد دانان بدترین بیماری اقتصادی است.
 
نماینده مردم ارومیه همچنین اظهار داشت:‌ آقای رییس جمهور به داد کشاورزان و دامداران در زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برسید،‌ من برای آنها اعلام خطر می‌کنم، تا این عزیزان کشاورزان، دامداران بتوانند با قیمت مناسب محصولات خود را تولید و عرضه کنند.
 
وی ادامه داد: آقای رییس جمهور  به بانک مرکزی و کلیه بانک‌های دولتی و شخصی و شبه دولتی اعلام فرمائید تا تسهیلات لازم را در اختیار کشاورزان و چای‌کاران شمالی کشور قرار دهند تا اقتصاد مقاومتی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری اجرایی شوند.
 
قاضی‌پور اظهار داشت: آقای روحانی ما با دادن هزاران شهید استقلال خود را به دست آورده‌ایم و به این استقلال می‌بالیم، لطفاً اجازه ندهید اروپاییان استعمارگر، هوس‌های بربادرفته 200 سال گذشته خود را زنده کنند و در امورات داخلی ایران اسلامی دخالت کنند.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: غربی‌ها بدانند نمایندگان ملت در مجلس با تمام وجود از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی راه شهدا و امام و رهبر معظم انقلاب دفاع می‌کنند و از هیچ اقدام مهمی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار