وزارت اطلاع رسانی سوریه و دفتر رسانه‌ای ریاست جمهوری این کشور شهادت خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار و دو نفر دیگر از اعضای گروه خبری این شبکه را در معلولا در ریف دمشق تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، وزارت اطلاع رسانی سوریه و دفتر رسانه‌ای ریاست جمهوری این کشور شهادت خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار و دو نفر 
دیگر از اعضای گروه خبری این شبکه را در معلولا در ریف دمشق تبریک و تسلیت گفتند. 

" عمران زعبی" وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفتگوی با شبکه سوریه ضمن تبریک و تسیت شهادت این سه عضو گروه خبری شبکه تلویزیونی المنار گفت:« این جنگ یک جنگ سرنوشت سازی است که سرنوشت امت و عرب و اسلام و مسیحیت در این منطقه را تعیین می کند. آنها در این جنگ و به خاطر اعتقاداتشان شهید شدند.»

وزارت اطلاع رسانی و دفتر رسانه ای ریاست جمهوری سوریه تأکید کردند خون این سه شهید خبرنگار و سایر شهدای خبرنگار در سوریه همانند مشعل هدایتگر خواهد بود.

"ابراهیم فرحات" مدیر کل شبکه تلویزیونی المنار شهادت "حمزه حاج حسن" ،"حلیم علوه" و "محمد منتشر " را که در حمله گروه‌های مسلح تروریست در معلولا در ریف دمشق به شهادت رسیدند اعلام کرد.

عمران زعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت:« وزارت  اطلاع رسانی و شورای ملی رسانه ها و اتحادیه خبرنگاران و سازمان صدا و سیمای سوریه و مؤسسه چاپ و انتشار و  همه دست اندرکاران رسانه در سوریه به مقاومت و رسانه های مقاومت و بستگان شهدا و خانواده های آنها و به  همه قهرمانان آنان در لبنان شهادت این سه شهید را تبریک و تسلیت می گویند و برای زخمی ها نیز شفای عاجل را خواستارند.
 
آنچه رخ داد برگ سیاه دیگری بر تروریسم تکفیری در سوریه افزوده شد. 

تروریست‌ها از ابتدا رسانه‌های ملی و المنار و المیادین و سایر رسانه ها را هدف قرار داده اند و رسانه های ملی سوریه در شبکه الاخباریه و دیگر رسانه ها شهید داده اند. برای مقاومت و شبکه المنار و مردان مقاومت جای تعجب ندارد که همواره پیشقراول شهدا بوده اند.

آنها همواره در این رویارویی در کنار رسانه های دیگر و رزمندگان و نیروهای مسلح و نیروهای دفاع ملی بوده اند این جنگ یک جنگ سرنوشت سازی است که سرنوشت امت و عرب و اسلام و مسیحیت در این منطقه را تعیین می کند آنها در این جنگ و به خاطر اعتقاداتشان شهید شدند.ما به شهادت آنها و به همه شهدای تاریخ و این مرحله و شهدای جنگ ژوئیه لبنان در سال 2006 افتخار می کنیم پیروزی قطعا نصیب ما و مقاومت و سوریه است  و شکست برای صهیونیستها و برای توطئه گران و برخی سران و دولتهای عربی و باندهای تروریستی و تکفیری است.»

آخرین جمله مکتوب شهید حاج حمزه آن است که « به برکت خون شهدا و عزم و اراده رزمندگان قهرمان ما ا مروز در هتل السفیر در معلولا هستیم.»

علی حاج یوسف مدیر خبر شبکه المنار فلسطین نیز شهادت این سه نفر را تبریک و تسلیت گفت و افزود آن‌ها در مسیر حقیقت به شهادت رسیدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار