رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان:

سیستان و بلوچستان تا پایان این دولت چهره‌ای متفاوت پیدا می‌کند

رئیس جمهور گفت: استان سیستان و بلوچستان با طرح‌هایی که دولت برای آن در نظر گرفته تا پایان این دولت چهره ای متفاوت پیدا خواهد کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برنامه‌های متعددی برای عمران و آبادانی استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد، گفت: تلاش دولت و مسئولان، راهنمایی و هدایت این استان به سمتی است که شایسته مردم سیستان و بلوچستان باشد .
 
دکتر روحانی تصریح کرد: خدا را سپاسگزارم که در اولین روزهای سال جدید توفیق داد میهمان مردم عزیز غیور و مرزداران شریف این استان باشیم.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه استان سیستان و بلوچستان از لحاظ استراتژیک اهمیت زیادی برای کشور دارد، گفت: مردمان این استان در طول تاریخ حافظان مرزهای شرقی کشور بوده اند.

دکتر روحانی با اشاره به برنامه‌های خود در سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان و دیدار عمومی با مردم شهرستان های زاهدان، زابل و چابهار گفت: در جریان این سخنرانی‌ها طرح‌ها و برنامه‌های دولت برای عمران و آبادانی این استان به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: استان سیستان و بلوچستان با طرح هایی که دولت برای آن در نظر گرفته تا پایان این دولت چهره‌ای متفاوت پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار