مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در جلسه شورای برنامه ریزی با اشاره به شعار سال گفت: باید برای رسیدن به مدیریت جهادی تلاش شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد حسین ثابت قدم وحید با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نقشه راه کلان کشور را تعیین و راهکارها را مشخص کرده است گفت: باید تلاش کنیم که در سال جاری با توجه به رسالتی که در حوزه فرهنگ داریم با یک تلاش، جدیت و انرژی فوق العاده تر و مضاعف تری فعالیت ها را پیگیری کنیم و نگاه درون و بیرون سازمانی را درنظر داشته باشیم و از تمام ظرفیت ها و فرصت ها به نحو مطلوبی استفاده نماییم.

وی از برگزاری شورای برنامه ریزی اداره کل به صورت ماهانه در یکی از شهرستان خبرداد و افزود: درهمین راستا شهرستانها می توانند مجموعه فعالیت های خود را جمع بندی و در این شورا ارائه دهند.

وی گفت: با توجه به شعار سال و تحقق این مهم، تشکیل شورای نخبگان فرهنگی و هنری و دبیرخانه شورای عالی فرهنگ در سه سطح استانی، شهرستانی و روستا به عنوان یک ضرورت مهم احساس می شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی بر برگزاری برنامه ها و فعالیت ها در شهرستانها در راستای تقویت آنها در حوزه اجرا تاکید کرد.

سرپرست معاونت امورهنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان هم درادامه برکیفی سازی و جریان سازی درست درحوزه نمایشی اشاره کرد و گفت: آموزش و پیوست آموزشی در دستورکار این معاونت قراردارد.

ابوالحسن حیدری گفت: تقویت شوراهای سیاست گذاری، برنامه ریزی درراستای برگزاری برنامه های محوری حوزه هنر و ورود جدی در بحث جلب مشارکت درراستای تحقق شعارسال به سمت تولید هنرفاخراز اولویت های اصلی معاونت هنری اداره کل در سال جاری است.

سرپرست معاونت امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان درادامه این جلسه به ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت های اجرایی و عملیاتی سال گذشته پرداخت وافزود: در تلاشیم سال جاری نیز با توجه به شعار سال گام های بلندتری در راستای گسترش فرهنگ عمومی برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصرهدایتی به برگزاری برنامه های مشارکتی اشاره کرد وافزود: برپایی برنامه های مشارکتی نه تنها هزینه ها را پایین می آورد بلکه برنامه ای مطلوب و ماندگارخواهد بود./ز

برچسب ها: جهاد ، مدیریت ، اقتصاد ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.