سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت:‌ اعتلای دانشگاه‌ها و مراکز علمی در همه سطوح کشور را بیش از هر زمان دیگر در مسیر اعتلای روزافزون قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ گودرز صادقی دیروز در نشست با جمعی از دانشگاهیان اردبیل اظهار داشت: دانشگاه به عنوان مبدأ تحول یک کشور می‌تواند در حرکت‌های رو به جلوی جامعه نقش‌آفرین باشد به طوریکه ما با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری تلاشمان بر این است تا از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقی دانشگاه‌ها در مسیر توسعه همه‌جانبه کشور و استان اردبیل استفاده کنیم.

وی گفت: دولت جدید سعی دارد با هم‌افزایی بیشتر به توسعه همه‌جانبه به ویژه اهتمام به حل مشکلات مراکز علمی و دانشگاهی دست بزند و در این زمینه سعی بر این است تا حرکت‌ها به نحوی مطلوب تقویت شده و توسعه پیدا کند.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی به فعال‌تر شدن فعالیت‌های دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با همکاری اقشار مختلف دانشگاه محقق اردبیلی بتواند در رشد و شکوفایی این دانشگاه عملکرد مناسبی داشته باشد.

صادقی خاطر نشان کرد: همه مسئولان هر چند در سیاست‌ها و عملکرد، دارای ویژگی‌های متفاوت هستند ولی در اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی و وحدت‌گرایی حاکم بوده و اعتلای کشور، دانشگاه و همچنین ارتقای علمی و فرهنگی، هدف مشترک همه است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.