نایب رئیس اول مجلس با بیان این که همت مجلس و دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی خوب است گفت: امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه جدول زمان بندی روشن برای حرکت به سمت اهداف اقتصاد مقاومتی ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخش اول جلسه علنی امروز را برعهده داشت پس از ارائه گزارش وزیر اقتصاد و رئیس کمیسیون اقتصادی در مورد اقتصاد مقاومتی هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: بعضا گفته می‌شود این بحث‌ها ضرورتی ندارد ولی مجلس بنا دارد با ادامه این بحث‌ها اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود و این موضوع ملکه شود که اقتصاد مقاومتی در راس امور مجلس است.
 
وی افزود: دولت به صورت جدی اقتصاد مقاومتی را شروع کرده و در حال برنامه‌ریزی و تدوین اهداف برای تک تک دسته‌هاست و مجلس نیز کار پرحجمی را در این رابطه شروع کرده است.  
 
نایب رئیس مجلس تاکید کرد: امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه جدول زمان بندی روشن برای حرکت به سمت اهداف اقتصاد مقاومتی ارائه بدهیم.
 
وی اظهار داشت: مجلس نیز گزارش عملکرد خود در مورد اقتصاد مقاومتی را از تریبون رسمی اعلام خواهد کرد.  
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات اظهار داشت: مهم این است که به این باور برسیم که اقتصاد مقاومتی یک رویکرد بوده و پروژه نیست و باید جهت گیری کشور به سمت اقتصاد مقاومتی تنظیم شود.
 
باهنر اظهار داشت: خوشبختانه همت قوه مجریه و مقننه در حوزه اقتصاد مقاومتی خوب بوده و امید است با همگرایی به این مهم بپردازیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: قانون ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار