برگزیده جشنواره اختراعات دانشجویان کشوردر بیست و سومین دوره کنفرانس جهانی مدیریت تکنولوژی که اول خرداد ماه سال جاری برابر با 22 می 2014 در ایالات متحده امریکا برگزار میشود به عنوان سخنران دعوت شد.

پیمان سرحدی محقق و مخترع در زمینه تکنولوژی های نوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران در بیان جزئیات این کنفرانس جهانی بیان داشت:  این کنفرانس با موضوع علم، فن آوری و نوآوری در عصر اقتصادی، سیاسی و چالشهای امنیتی برگزار میگردد.

وی با اشاره به اینکه بزرگان تکنولوژی جهان دراین  کنفرانس جهانی حضور خواهند داشت افزود:از جمله چهره ها و مراکز شاخص حاضر در این رويداد جهانی میتوان به مدیران شرکت های بزرگی مانند اپل ، سونی ، سامسونگ، شرکت های خودرو سازی و دانشگاه هایی مانند پرینستون ، میامی ، هاروارد و ... اشاره کرد که سخنرانی یک ایرانی در این محفل بسيار تاثیر گذار خواهدبود.


وی با تاکید بر اینکه  برای معرفی توانایی های علمی و فناورانه ایران به بزرگان صنعت و نوآوری جهان در این کنفرانس جهانی شرکت خواهم کرد تصریح کرد: دعوت به عنوان سخنران و پذیرفته شدن دو پروژه جهانی در کنفرانس جهانی مدیریت تکنولوژی در حالی است که هیچ شرکت ایرانی تا به حال در عرصه نوآوری و فناوری در جهان مطرح نبوده و اولین بار است که این مهم دست یافتنی شده است.

وی در تشريح جزئیات این پروژه ها گفت:تاسیس یک ساختار جدید در مدیریت تکنولوژی جهان به نام "دهکده دانایی و خانه های تکنولوژی" که شامل یک ساختار نظام یافته برای افزایش و بهره وری بیشتر از تخصص و نبوغ نخبگان و متخصصان این عرصه و برای تبدیل صد در صدی علم به عمل و ایده به ثروت است .

وی افزود :با این ساختار میتوان در هر شرایطی با استفاده از ظرفیت های مناسب و راه اندازی ساز و کار عملیاتی از توان ایده پردازان و متخصصین و سرمایه گذاران استفاده نمود.

عضو بنیاد ملی نخبگان ایران خاطرنشان کرد:نمونه بارز این ساختار در کشور ایران راه اندازی شد که توانستیم برترین مخترعان ، متخصصان و نوابغ فروش و سرمایه گذاران را یک جا جمع کنیم و از ظرفیت انها به نحو احسن استفاده کنیم.

به گفته سرحدی تاکنون هیچ شرکت ایرانی در بین شرکت های فناور دنیا موفق نبوده واین اولین بار  است که یک گروه و شرکت ایرانی در این بین میدرخشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نخبگان ، مخترع ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوست آشنا
۰۳:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
احسنت اقا پيمان و احسنت به yjc
آخرین اخبار