رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از امضای تفاهمنامه انجام مطالعات اکتشافی با سازمان‌های توسعه و نوسازی معادن و صنایع ایران و شرکت سرمایه‌گذاری صدر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باگاه خبرنگاران زاهدان.، نادر میرشکار افزود : با حضور رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت تفاهمنامه جداگانه‌ای با سازمان‌های توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین امضا خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: این تفاهمنامه در همایش سرمایه‌گذاری با حضور جمعی از سرمایه‌گذاران بومی و داخلی و خارجی امضا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : مقرر شده که در مناطق مستعد اکتشافی در اختیار، انجام عملیات سیستماتیک اکتشافی انجام و در صورت دستیابی به ذخایر اقتصادی نسبت به استخراج و احداث کارخانه فرآوری اقدام صورت پذیرد.

وی ادامه داد: مجموعه مناطق مشمول این تفاهمنامه‌ها بیش از 40 هزار کیلومتر مربع را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: طی این سفر و بازدید وزیر صنعت و معدن از معدن مس چهل تاکید خاص بر اتمام عملیات تجهیز معدن و فرآوری مس آن واحد در دستور کار این تیم اقتصادی قرار خواهد گرفت و مقدمات اجرای طرح‌های فودلادی و تیتانیوم نیز مدنظر خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معدن مس چهل کوره در چندکیلومتری زاهدان قرار گرفته و با برای 600 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

این مسئول گفت: در این سفر و با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت، سردخانه 7 هزار و 500 تنی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان 70 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 45 نفر افتتاح خواهد شد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.