معاون توسعه و فناوری ستاد توسعه زیست فناوری کشور با تاکید بر حرکت در راستای توسعه پایدار در کشور، ضرورت پرداختن به بحث زیست فناوری را یک ضرورت خواند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی وطنی با اشاره به موضوع علم بهتر است یا ثروت،گفت: علم می تواند مولد ثروت باشد اما ثروت نمی تواند سبب ایجاد علم شود.

وی، توسعه یافتگی بدون توجه به علم ناقص خواند تصریح کرد: برای نیل به توسعه پایدار، در کشور باید زیرساخت های لازم برای علم زیست فناوری ایجاد شود.

وطنی برضرورت ایجاد رابطه ی عاطفی بین معلم و دانش آموز تاکید و خاطرنشان کرد: در سایه این رابطه می توان با آموزش علوم به دانش آموزان به تولید ثروت رسید که دراین راستا، نقش معلمان بی بدیل است.

معاون توسعه و فناوری ستاد توسعه  مدیریت زیست فناوری کشور با اشاره مقوله فرهنگ و اقتصاد در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی خمیر مایه  نیل به قلل رفیع علم زیست فناوری درایران است.

وی با اشاره به سرعت پیشرفت علم و فناوری در دنیا، اظهار کرد: برای توسعه ی فناوری در استانها، کمیته ی علم و فناوری با حضور استانداران تشکیل شده است تا با برگزاری جشنواره های عدالت توسعه فناوری در استان، خلاقیت های موجود زمینه بروز و ظهور یابد.

انتهای‌پیام/
 
برچسب ها: تربیت ، فناوری ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار