نخست وزیر سوریه می گوید پیروزهای ارتش این کشور موضع گیری دمشق و هم پیمانان آن را مستحکم تر کرده است. وی وعده داد پیروزهای اخیر ارتش منجر به بازپس گیری بلندی های جولان از رژیم صهیونیستی می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز: "وادل الحلقی" در یک نشست که روز دوشنبه در دمشق، پایتخت سوریه برگزار شد گفت:نثش آفرینی نیرومند ارتش به این معناست که سوریه در وضعیتی قرار گرفته است که این امکان را کشور می دهد تا سرزمین های غصب شده را مانند بلندی های جولان باز پس بگیرد.

رژیم صهیونیستی بلندی های استراتژیک جولان را در سال 1967 اشغال کرده است و در سال 1981 در اقدامی که جامعه جهانی آن را به رسمیت نشناخت،بلندی های جولان را ضمیمه سرزمین های اشغالی کرد.

نخست وزیر سوریه در جریان نشست سالانه اتحادیه پزشکان سوریه در دمشق گفت:این پیروزها و تغییر توازن قدرت به سود ارتش سوریه، موضع دولت و متحدانش را در عرصه های بین المللی مستحکم تر خواهد کرد.

وی اضافه کرد، دستاوردهای اخیر دولت سوریه در مقابله با فشارهای غرب و کشورهای عربی نیرومندتر و امکان دفاع از حاکمیت و استقلال سوریه و بازپس گیری سرزمین های غصب شده را فراهم خواهد کرد.وی گفت:بر خلاف میل متجاوزان و توطئه گران بلندی های جولان به طور کامل به آغوش وطن باز می گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار