مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف از عرضه 640 عنوان کتاب از سوی این انتشارات در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ناصر بابا محمدی، مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات اسوه با بیان اینکه امسال از سوی این انتشارات 640 عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود، گفت: برخی از این آثار تجدید چاپ شده و 24 عنوان کتاب نیز به عنوان چاپ نخست به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال 110 نوع قرآن کریم با ترجمه‌های مختلف در نمایشگاه کتاب ارائه خواهد شد، افزود: اصول کافی، سفینه البحار، مجمع البیان، اصول کافی(عربی)، نهج‌البلاغه، مفاتیح‌الجنان و ترجمه‌های مختلف قرآن کریم از جمله آثاری است که با چاپ مجدد در حوزه آثار دینی و قرآنی، در نمایشگاه بیست و هفتم عرضه خواهد شد.

بابا محمدی با اشاره به عرضه 24 عنوان کتاب نخست در این دوره نمایشگاه گفت: کتاب‌های؛ اثرات لقمه حلال، ترجمه فارسی 4 جلدی‌البیان، وظایف والدین نسبت به فرزندان، آرمان اقتصادی و حفظ موضوعی قرآن کریم  از جمله کتاب‌های تازه چاپ این انتشارات است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.