حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در شصتمین نشست خبری:/4

"ب.ز" همچنان در بازداشت می‌ماند

دادستان کل کشور گفت: مدت بازداشت موقت وی تمام شد، اما بازپرس گفت که براساس قانون باید بازداشت موقت تمدید شود که فعلا این امر ادامه دارد و این شخص همچنان در بازداشت موقت است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرونده بابک زنجانی در چه مرحله‌ای است گفت: از ابتدا تا به امروز ۵ نفر بازداشت شده‌اند که ۴ نفر از آن‌ها در حال حاضر در بازداشت بسر می‌برند، اولین شخص خود ب. ز دومین نفر یکی از مدیران که در‌‌ همان روزهای اول بازداشت شد، نفر سوم و چهارم در رابطه با سیستم بانکی دستگیر شده‌اند که یک نفر از آن‌ها بازداشت و نفر دیگر با قرار آزاد شد و نفر پنجم یکی از مدیران است که هنوز نیز در بازداشت بسر می‌برد.  
 
وی تصریح کرد: این شخص به فردی که امینش بوده وکالت داده تا با نظر دادستان اموال شناسایی شود و اگر بانک مرکزی عین اموال را می‌خواهند عین ملک را بابت طلب بردارند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: شخص مورد نظر مدعی اموالی در خارج بود که برای شناسایی کارهایی صورت گرفته که از بیان جزئیات معذورم.  
 
دادستان کل کشور تصریح کرد: مدت بازداشت موقت وی تمام شد، اما بازپرس گفت که براساس قانون باید بازداشت موقت تمدید شود که فعلا این امر ادامه دارد و این شخص همچنان در بازداشت موقت است.  
 
سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: کسانی که از موضوعی اطلاعات کافی ندارند اگر مطالبی را طرح کنند این امر به نفع جامعه نیست، در خصوص اموال این شخص نیز افرادی اظهارنظر کردند که باید اجازه دهند درمورد هر موضوعی مسائل کمی حل شود.  
 
وی تصریح کرد: قیمت تعیینی خود این شخص بیش از اموالش است که باید تمام آن‌ها بررسی شوند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دادستان ، کل ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار