سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از صعود تیمش به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: تیم هایی که از روز نخست برای جام تمرین کرده اند در نیمه نهایی کار دشواری برابر هم خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانیل بانیولی پس از صعود متین ایران به نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: شاهد یک بازی نرمال در سطح بین المللی بودیم. بازیکنانم شروع خوبی داشتند اما بعد از واگذاری یک ست خیلی عصبی بازی کردیم.مسائل روانی بیشترین تاثیر را در بازی ما گذاشت.

وی افزود: ما در ست چهارم بازی به مراتب بهتری را انجام دادیم. اما به دلیل مصدومیت فیاضی در ست سوم و چهارم نتوانستیم همه برنامه های خود را پیاده کنیم. به ویژه در حمله دچار مشکل شدیم. پاسور اول تیم ما هم به دلیل بیماری نتوانست در این بازی به میدان برود. همه این موارد موجب شد که یک بازی سخت برابر  چین تایپه داشته باشیم.
بانیولی ادامه داد: اما حالا خیلی خوشحال هستیم که با این پیروزی به نیمه نهایی راه یافتیم. امیدوارم که مصدومیت فیاضی جدی نباشد. او بازیکن خوبی است و در دریافت و حمله توانایی زیادی دارد.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین خاطرنشان کرد: ما در مرحله نیمه نهایی بازی خیلی خیلی سخت تری پیش رو خواهیم داشت. چند تیم مدعی که از ابتدا برای گرفتن کاپ این مسابقات تمرین می کردند ، در نیمه نهایی با هم بازی می کنند. هر تیمی که از نظر ذهنی و امادگی بدنی شرایط بهتری داشته باشد می تواند کاپ را بالای سر ببرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار