نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان خاطراتی از رژه ارتش در سال 58 و ریختن اشک شوق ملت ایران به پاس پیوسته شدن نیروهای نظامی ارتش به مردم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره برای ایران افتخار آفرین بوده و هست.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد" صبح امروز دردیدار و تجدید عهد فرماندهان ارتش منطقه اصفهان با امام(ره) و آرمان‌های انقلاب، به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتش گفت: روز 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ماندگار و از ایام الله است.
 
وی بیان داشت: در سال‌های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خوبی یاد داریم که  عده‌ای از افراد بی‌بصیرت همواره به دنبال منحل کردن ارتش بودند، اما در همین احوال امام راحل همچون گذشته با بصیرت الهی خود بر ماندن و پایا بودن ارتش تاکید ورزیده و همواره در طول با برکت خود بر حضور قدرتمندانه آن سفارش می‌کردند.
 
وی افزود: امام راحل در پاسخ به بی بصیرتان و خائنان به نظام نه تنها ارتش جمهوری اسلامی ایران را منحل نکرد، بلکه روز 29 فروردین ماه را روز ارتش نام نهاد.
 
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: 29 فروردین ماه روز نمایش هماهنگی ارتش و مردم و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی در ادامه با بیان خاطراتی از رژه ارتش در سال 58 و ریختن اشک شوق ملت ایران به پاس پیوسته شدن نیروهای نظامی ارتش به مردم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره برای ایران افتخار آفرین بوده و هست.
 
امام جمعه اصفهان با تاکید بر آیه 29 سوره مبارکه فتح، متذکر شد: به درستی که این آیه در توصیف انقلاب و نیروهای انقلابی از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
 
ارتش پایبند به ارزش‌ها است
 
گفتنی است، در ابتدای این دیدار سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی، فرمانده ارشد نظامی «آجا» در منطقه اصفهان، با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو، اظهار داشت: ارتش نیرومند ایران اسلامی تا سر حد شهادت به ارزش‌ها پایبند است و عاشقانه، چون شمشیر آب دیده در رکاب فرمانده کل قوا آماده مقابله با دشمنان است و هر دستی که با نیت شوم به سمت ایران دراز شود از بازو قطع می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار