نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه نیازمند عزم ملی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به تاثیر فرهنگ بر تمامی فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گفت: نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه نیازمند عزم ملی است.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت : با همدلی و خلوص نیت این مهم تحقق پذیر است.

وی افزود : دشمنان برای آسیب رساندن به انقلاب ، دو مقوله حساس اقتصاد و فرهنگ را هدف قرار داده‌اند و به دنبال جدایی مردم از انقلاب و نظام هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه پیشرفت‌های اقتصادی به دنبال پیشرفت‌های فرهنگی حاصل می‌شود ، تصریح کرد: فرهنگ پایه پیشرفت اقتصاد است و رهبر معظم انقلاب در بیانات خود تاکید داشتند که فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است ، زیرا فرهنگ ، متحول کننده اصلی یک ملت است.

حجت الاسلام پورابراهیم با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی و هنری در تحقق اهداف نامگذاری امسال از سوی رهبری اظهار داشت : کانون‌های فرهنگی هنری از مراکز مهم فرهنگی و دینی هستند که از ظرفیت های بالایی برای ارتقاء و پیشرفت فرهنگ دینی در میان جوانان و نوجوانان برخوردارند.

انتهای پیام




برچسب ها: عزم ، ملی ، فرهنگ ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.