روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست چاپ نشریات کاغذی را متوقف کرد.


بنا بر این گزارش در اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد آماده است که: 
 ما بر این باوریم که با پیشرفت تکنولوژی، ارتباطات نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و روابط عمومی الکترونیک جایگزین روش‌های سنتی در جهان گشته است. لذا روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف با مصرف هر چه کمتر کاغذ در مراوداتش و جایگزین کردن کاغذهای بازیافتی و بالاخص تبلیغات الکترونیکی و فضای مجازی، گامی هرچند کوچک در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست برداشته است. 

لذا، انتشار نشریات و خبرنامه‌های این مرکز به صورت چاپ شده متوقف و تمامی نشریات به صورت الکترونیکی و از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف (اپلیکیشن موبایل)، درج در وب سایت رسمی دانشگاه و ارسال ایمیل در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

همچنین روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف اعلام می‌دارد که از این پس مواردی چون؛ ارسال اخبار به خبرگزاری‌ها، دعوت از خبرنگاران محترم و ارسال بیانه‌ها و... تنها از طریق درج در وب سایت رسمی دانشگاه صنعتی شریف به آدرس www. sharif. ir و ارسال ایمیل به خبرگزاری‌ها و رسانه‎‌ها اطلاع رسانی می‌گردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار