معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی از راهیابی عکس نمادی از مریخ در زمین به مرحله نیمه نهایی جشنواره بین المللی ابوظبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،جواد کریم نژاد گفت: این عکس اثر فرهاد طالبی چایچی از هنرمندان عکاس حوزه هنری است که به مرحله نیمه نهایی جشنواره بین المللی ابوظبی Hipa 2014 راه یافت.

وی اضافه کرد: این جشنواره در چهار موضوع زیبایی نور، عکاسی رنگی با موضوع آزاد، عکاسی سیاه و سفید با موضوع آزاد و عکاسی از امارات برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره یکی از جشنواره های مطرح عکاسی در جهان است و توسط 18 داور بین المللی از داوران حرفه ای و فتوژورنالیست های مطرح و دبیران عکس مجله اتاروپایی و آسیایی داوری می شود.

کریم نژاد اظهار کرد: در این جشنواره از ایران سه عکاس به نام های امین پاسی شیرازی (از شهرکرد)، حسین طالبی البرز(از کهکیلویه و بویراحمد) و فرهاد طالبی چایچی (از تبریز) موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی شدند.

طالبی چایچی از هنرمندان پیشکسوت عکاسی حوزه هنری آذربایجان شرقی است که در بیش از 50 نمایشگاه گروهی حضور داشته و پیش از این نیز کسب مدال طلای هفتادمین جشنواره بین المللی عکس آساهی شیمبون ژاپن را در سال 88 در کارنامه هنری خود دارد.
 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.