وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به صدور پروانه ها و عدم نظارت صحیح ، در سال جدید بر ضوابط تمدید یا صدور اپراتور‌ها نظارت بیشتری می‌شود.

محمود واعظی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه نظارت اپراتور‌ها گفت: پیش از این در کشور بحث خصوصی سازی نوپا مطرح بود و شروعی برای فعالیت های گسترده چون اپراتورهای بزرگ همچون تلفن و .... شد در این بین مردم گسترده ترین گروه هدف هستند که به همین منظور اپراتورها به بخش خصوصی واگذار شد.
 
 وی افزود: موفقیت یا عدم موفقیت  این فرایند هنوز ثبت نشده بود اما لازم است که با تجربه جدید برای تمدید و صدور پروانه‌ها به تجربه های  گذشته مراجعه کنیم.
 
 واعظی در ادامه تصریح کرد:مقرر است ضوابطی در نظر گرفته شود و برای ارائه خدمات بهتر تا ضوابط در نظر گرفته شود تا مردم دچار مشکل شوند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرایط ایجاد ضوابط و نحوه تمدید آن اشاره کرد و گفت:  به  اپراتور‌ها پروانه جدید داده می شود یا پروانه قبلی تمدید می شود و یا نسل جدیدی را به اپراتورها می دهیم که در نیمه سال، نسل سوم به اپراتور ها ارائه می شود و در آن زمان بازنگری ها صورت خواهد گرفت.
 
واعظی در پایان خاطر نشان کرد: هدف این است که ضوابطی تعیین شده در خصوص تمدید پروانه ی اپراتورها متناسب رفاه مردم همراه با کیفیت در ارائه خدمات باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.