معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه گفت: باید تا سال 1396 تولیدات بخش کشاورزی استان دو برابر شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اصغر میرزایی گفت: برنامه های کلان ملی و جهت گیریهایی که در برنامه های پنج ساله تعیین می شود تکلیف ما را در بخش اقتصادي روشن می کند.

میرزایی با ابراز تاسف از برخی اعمال سلیقه ها در اجرای برنامه های ملی، تصریح کرد: متاسفانه با وجود مسیر مشخص شده گاهی اوقات اجرای غلط دستورالعمل ها در برخی دستگاه ها و اعمال سلیقه ها باعث انحراف برنامه ها از مسیر اصلي شده و به همین دلیل استان کرمانشاه از لحاظ میزان درآمد در رده 28 کشور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اعتقادی به روشهایی که تاکنون انجام شده نداریم، خاطرنشان کرد: جهت گیری ما در کرمانشاه افزایش تولید محصولات کشاورزی و بالاتر رفتن سطح درآمد مردم استان به خصوص كشاورزان است، به گونه ای که تا پایان سال 96محصولات کشاورزی استان به  دو برابر افزايش يابد.

میرزایی افزود: اساس حرکت ما در استان افزایش درآمد مردم و توليد ثروت در استان بوده و اگر می خواهیم به این سمت برویم باید پروسه تولید ارزان تر شده تا تولیدکننده محصول خود را ارزان به بازار فرستاده و مردم بيشتري از محصولات كشاورزي بهرمند شوند.

معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه افزود: وظیفه داریم که خیلی بیشتر از اینها به کشاورزی کمک کنیم.

علی اشرف منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه نیز به برخی فعالیتهای این سازمان جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی که به این بخش اعطاء شده شامل تسهیلات سفر مقام معظم رهبری، طرح هدفمندی یارانه ها و صندوق توسعه ملی می باشد./س

برچسب ها: تولیدات ، بخش ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.