رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس گفت: کاهش جمعیت یارانه‌بگیر عمران و آبادانی را به همراه دارد.

جلیل جعفری‌بنه خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: انتظاری که از مردم به ویژه گروه‌های توانمند جامعه می‌رود، این است که با انصراف از دریافت یارانه نقدی دولت را در مرحله دوم هدفمندی و اجرای طرح‌های تحولی بیش از گذشته کمک کرده و یاری کنند.

وی گفت: انصراف افرادی که نیاز به یارانه ندارند به نفع عمران و توسعه اقتصادی کشور است.

رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس به جهت همراهی دولت در راستای رونق اقتصادی کشور و کمک به توسعه و عمران از دریافت یارانه نقدی صرف نظر می‌کنند.

جعفری‌بنه خلخال در ادامه افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم ظالمانه‌ای که برخی از کشورهای زورگو تحمیل کردند، چرخه اقتصادی کشور بیش از پیش نیازمند همراهی و همگامی دولت در دستیابی به اهداف توسعه‌ای و رشد اقتصادی است.

وی یادآور شد: امسال مقام معظم رهبری تکلیف مردم و مسئولان را با نامگذاری و ترسیم نقش راه مشخص کرده و این عمل نیز می‌تواند نمودی از مدیریت جهادی مردم و مسئولان جهت دستیابی به اهداف مورد نظر باشد.

رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس شورای اسلامی  افزود: راهبردهایی که مسیر توسعه کشور در شرایط کنونی را هموار می‌کند، می‌تواند با همراهی مردم و مسئولان تحقق یابد و این مرحله از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها نیز گام دیگری در لبیک‌گویی به فرامین مقام عظمای ولایت استب/.


برچسب ها: اردبیل ، انصراف ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.