قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت نیرو وعده هایی در زمینه مشکلات آب پردیس داده و طی موافقت نامه صورت گرفته، مقرر شده است تا یک متر مکعب در ثانیه برای پردیس آب تامین شود.

 
 

احمد اصغری مهرآبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: بازدیدهایی نیز از منبع های 20 هزار متر مکعبی، دو منبع 10 هزار متر مکعبی و یک منبع 4 هزار متر مکعبی که در حال ساخت است، داشتیم.

وی ادامه داد: کارگروهی را با تاکید معاون اول رئیس جمهور تشکیل دادیم که متشکل از وزارت نیرو، راه و شهرسازی و نماینده دکتر نوبخت است.

اصغری مهرآبادی تصریح کرد: این کارگروه، چارچوبی را تعیین و به استانها ابلاغ کرده است که از هفته آینده نیز خود استان ها، جلساتی را با مدیران آبفا و برق در این خصوص تشکیل خواهند داد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: در کارگروه تهران نیز هزینه واقعی را نهایی کرده و با تائید معاون اول رئیس جمهور، برای تائید به دولت برده خواهد شد.

وی ادامه داد: خیلی ها از ما نیازمند تر و در اولویت هستند و توصیه می کنیم مسئولانی که بدون این مبلغ می توانند زندگی کنند، از گرفتن یارانه صرف نظر کنند.

اصغری مهرآبادی افزود: روند ساخت و ساز در کشور در مقطعی، سال گذشته روند کندی دارد و دلیل آن نیز این بود که از اوایل سال 91که قیمتمصالح ساختمانی، حمل و نقل، دستمزدها و . . . بالا رفت، بر روند ساخت و ساز تاثیری گذاشت.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: ولی خوشبختانه برنامه ریزی شده که امسال کارها انجام شود و همه مصمم هستند که نگذارند روند ساخت و ساز در کشور کند شود/س
برچسب ها: پردیس ، وزارت ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.