تیم ملی تکواندوی ایران با کسب سه نشان دیگر در روز پایانی تورنمنت بین المللی هامبورگ در مجموع با هشت مدال قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در روز پایانی تورنمنت بين المللي تكواندوي هامبورگ عصر امروز، در وزن 74- كيلوگرم عليرضا نصرآزاداني پس از یک دور استراحت، برابر تكواندوكاري از اسپانيا 6 بر 2 پيروزي شد، سپس تكواندوكاري از ايتاليا 16 بر سه به برتری رسید.

وی با برد 6 بر سه مقابل بازیکنی از آمریکا و 9 بر پنج برابر حریف برزیلی راهی فینال شد و در دیدار پایانی پس از آنکه 6 بر صفر از حریف اسپانیایی خود پیش بود با انصراف این تکواندوکار از ادامه مسابقه برنده اعلام شد و به مدال طلای رقابت ها رسید.

در همین وزن مسعود حجي زواره كه در دور اول استراحت داشت، ابتدا تكواندوكاري از آلمان را سه بر يك شكست داد، او در مرحله سوم برابر حریفی از دانمارك 16 بر سه پیروز شد، سپس مقابل نماينده پرتغال 10 بر 6 به پيروزي رسيد و در مرحله نیمه نهایی با شکست 6 بر پنج برابر حریف اسپانیایی به نشان برنز دست یافت.

برد آسیایی نصر

کادر فنی تیم ملی که پیش از این نتوانسته بود تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی را از بین نصرآزادانی و حجی زواره تعیین کند، عملکرد دو بازیکن را در رقابت های آلمان را ملاک انتخاب آنها برای رقابت های قهرمانی آسیا اعلام کرده بود که با نتیجه بدست آمده علیرضا نصرآزادانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان شد.

اما در وزن 87+ كيلوگرم سجاد مرداني ابتدا با قرعه استراحت رو به رو شد، سپس 10 بر صفر از سد تکواندوکار نيجريه ای گذشت.

وي در ادامه تكواندوكاری آلمانی را 10 بر 6 برد و در فینال با عبور از حریفی از مصر به مدال طلای مسابقات دست یافت.

قهرمانی ایران

اما در پایان تورنمنت بین المللی تکواندوی هامبورگ آلمان که در کلاس G1 و با شرکت 865 تکواندوکار از 62 کشور دنیا برگزار شد، تیم منتخب ایران با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد و تیم های اسپانیا و مصر هم عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

در این رقابت ها تكواندوكاران رنكينگ دار برای كسب امتياز بيشتر به منظور سهميه المپيك 2016 ریو برزيل حضور داشتند و از ایران نیز 10 تکواندوکار اعزام شده بودند.

ابوالفضل یعقوبی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد عبداللهی، یوسف کرمی و سجاد مردانی مردان طلایی تکواندوی ایران هستند، مهدی خدابخشی و مسعود حجی زواره نیز به نشان های نقره و برنز دست یافتند.

هادی مستعان و بهنام اسبقی دو تکواندوکاری بودند که بدون مدال از این مسابقات بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تکواندو ، هامبورگ ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار