بعد از اینکه شرکت های بزرگی چون سامسونگ و اپل با فروش گوشی های هوشمند به سودهای کلان رسیدند, آمازون نیز به فکر تولید یک گوشی هوشمند با نمایشگر سه بعدی افتاده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی, توانایی تعقیب حرکات چشم کاربر است که در نوع خود جزء اولین ها خواهد بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران: شرکت آمازون در سال جاری اولین تلفن هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد. در گزارشی که در وال استریت ژورنال منتشر شده است, اعلام شده که گوشی جدید آمازون در شهریور ماه به بازار می آید.

طبق همین گزارش؛ این گوشی دارای 4 دوربین در بالای مانیتور است که می تواند حرکات چشم شما را دنبال کند و نمایشگر آن می تواند تصاویر سه بعدی را به نمایش بگذارد و برای تماشای تصاویر سه بعدی نیازی به عینک ندارید.

آمازون می خواهد از یک اندروید اصلاح شده بر روی این گوشی استفاده نماید. به همین ترتیب آمازون بازار اپلیکیشن خود را نیز تاسیس خواهد کرد. البته این شرکت بزرگ هنوز در رابطه با گزارش وال استریت ژورنال عکس العملی نشان نداده است. با توجه به ویژگی های اعلام شده و هم چنین فرض بر صحت ماجرا, این گوشی مشتری های زیادی را خواهد داشت و هم چنین سود کلانی را نیز عاید شرکت بزرگ آمازون می کند.

برچسب ها: amazon ، android ، smartphone
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار