شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش بخشی از اظهارات بشار اسد رئیس جمهور سوریه را پخش کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی سوریه ؛ بشار اسد در اظهارات خود تاکید کرد: آنچه سوریه امروز با آن مواجه است تلاش بیگانگان در زمینه تسلط بر حاکمیت سوریه و تعیین سرنوشت مستقل این کشور و تضعیف آن است تا با این فشارها سوریه سیاستهای خود را تغییر دهد. سیاستهایی که هدف از آن منافع مردم سوریه است زیرا سیاستهای نظام سوریه هم اکنون با سیاستهای ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی همخوانی ندارد. به همین علت است که می توان دستهای اسرائیل را در حمایت از گروههای تروریستی به خوبی مشاهده کرد.

"بشار اسد" تاکید کرد، "جنگ فکری" و تلاش برای از بین بردن و یا تغییر هویت از خطرناک ترین حملات استعمار علیه کشور ماست.

رئیس جهور سوریه گفت:منطقه عربی بر اساس پیوستگی "اصالت عربی و اسلام" تشکیل شده است و تمسک به این اصل یکی از عوامل بازگشت امنیت و ثبات فکری و اجتماعی به جوامع ماست.

بشار اسد در بخش دیگری از سخنان خود گفت:سوریه تنها به دلیل جایگاه ژئوپلتیک مهم آن هدف قرار نگرفته است، بلکه نقش این کشور و تاثیر بزرگ آن در میان کشورهای عربی نیز باعث هدف قرار گرفتن سوریه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:حکومت سوریه تلاش دارد تا امنیت و ثبات را به مناطق اصلی که تروریستها به آنجا حمله کرده اند باز گرداند.اسد گفت:بحران سوریه در "مرحله چرخش" به سود پیروزهای ارتش و آشتی ملی است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار