پلیس آگاهی تهران بزرگ دنبال آدم ربایان حرفه ای است که خبرنگار خبرگزاری ایلنا را در روز روشن به اشتباه ربودند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 13 امروز یکی از خبرنگارهای زن گروه فرهنگی خبرگزاری ایلنا که در حال ورود به داخل خبرگزاری در خیابان ابوریحان بود ناگهان با صدای مرد جوانی می‌ایستد و به عقب برمی‌گردد. 

مرد جوان قد بلند که تقریبا صورتش پوشانده شده بود و کاپشن مشکی رنگی به تن داشت از این خانم سوال می‌کند شما در خبرگزاری ایلنا کار می‌کنید؟ و چند سوال متداول دیگر نیز در همین رابطه می‌پرسد.

آدم ربا که از پشت شیشه عینک دودی‌اش اطراف را زیرنظر گرفته بود در موقعیتی مناسب با تهدید سلاح سرد این زن خبرنگار را سوار بر یک خودروی ون نقره‌ای رنگ می‌کند.(خودرو ون صندلی نداشت و شیشه‌هایش توسط پرده پوشیده شده بود)

بلافاصله پس از سوار شدن خبرنگار، خودرو به سمت خیابان ولیعصر به راه می افتد. 10دقیقه بیشتر نگذشته بود که فرد دیگری که داخل ون بود موبایلش را درآورده و عکسی را با چهره زن خبرنگار مطابقت می‌دهد و زمانیکه متوجه اشتباه می‌شود زن خبرنگار را در خیابان روانمهر از ون پیاده کرده و سریعا از محل متواری می‌شوند.

زن خبرنگار پس از پیاده شدن از خودرو بلافاصله با تلفن همراهش با 110 تماس گرفته و جریان را شرح می‌دهد. 

به دنبال این موضوع گشت کلانتری 129 جامی در محل حاضر شده و گزارشی را تحت عنوان آدم ربایی نافرجام تنظیم می‌کند.

مقرر شده شاکی به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کرده و شکایت خود را رسماً مطرح  کند و پیگیری‌های لازم را از پلیس آگاهی انجام دهد.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران افراد متهم تا هم‌اکنون متواری هستند و پلیس آگاهی به دنبال متهمان این پرونده می‌باشد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: آدم ، ربایی ، نافرجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار