بازیکنان در تمرین امروز اّبی‌پوشان چه گفتند؟

تیم فوتبال استقلال امروز در مجموعه ورزشی مرحوم حجازی تمرین کردند که در جریان آن بازیکنان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به  گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بازیکنان به گفتگو با خبرنگاران پرداختند  که در زیر بخونانید.

آندو تیموریان تصریح کرد: بازی سختی در آزادی داشتیم اما باید از این پس به فکر بازی با الجزیره باشیم و تمام توان خود را برای شکست آن به کار بگیریم.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما این است که افراد تیم تکمیل نیستند و امیدوارم با این وجود بازی را ببریم استقلال امسال مشکلات زیادی داشت و در حال حاضر از لحاظ روحی سعی داریم خودمان را آماده کنیم.

تیموریان گفت: تکلیفمان را درست نمی‌دانیم که در چه تیمی تمرین کنیم ولی طبق قراردادمان نمی‌توانیم در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشیم این مشکل باید امروز در جلسه‌ای که با همین موضوع برگزار می‌شود، حل شود.

وی در مورد کسر 20 درصد مبلغ قراردادها گفت: این موضوع در پی نتیجه مطلوب نگرفتن بازی اخیر بازیکنان استقلال نشات گرفته است و شایعه شده است و من در صورتی که این موضوع در قراردادم قید شده باشد آن را قبول دارم اگر نه باید توضیحی در رابطه با آن داده شود.

عمران‌زاده: دیدار با الشباب بازی مرگ و زندگی است

حنیف عمران‌زاده نیز ضمن تمرین امروز استقلال گفت: بازی با الشباب بازی مرگ و زندگی است چون تیم خوبی است و ما را در آزادی شکست داد.
اگر بخواهیم در جام حضور داشته باشیم باید با نتیجه‌ی خوبی این بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: باید بگویم که از نظر روحی آماده نیستیم و در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم باید تلاش کنیم تا این ضعف را برطرف کنیم.

عمران‌زاده تصریح کرد: در نیم فصل اول شرایطمان از نظر حضور بازیکنان بهتر بود ولی در حال حاضر این یک ضعف بزرگ در تیم استقلال به شمار می‌رود .

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به نظر من کسر 20 درصد قراردادها بی معناست این مطلب را صبح در روزنامه‌ها خواندم باید برای نتیجه گرفتن در یک تیم به آن رسیدگی بهتری شود نه با درنظر گرفتن اینگونه جریمه‌ها روحیه بازیکنان را تضعیف کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار