مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک گفت: طرح شناسایی اماکن خدماتی و طرح شناسایی زنان سرپرست خانوار منطقه یک در سال 93 کلید خورد.

زهرا مبینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به این که رسیدگی به اوضاع زنان سرپرست خانوار در شهر تهران وقتی صحیح اجرا می‌شود که شناسایی و آشنایی دقیقی از اوضاع منطقه و سرانه‌های خدماتی آن وجود داشته باشد، همچنین با شناخت دقیق پتانسیل‌های منطقه از جمله مراکز آموزشی، تفریحی و موسسات خیریه و موارد دیگر و هم‌راستا با آن شناخت سرمایه‌های انسانی منطقه مانند زنان سرپرست خانوار، افراد خیر و تأثیرگذار محله و منطقه می‌تواند تأثیر مثبتی در سیاست‌گذاری بعدی در حوزه بانوان داشته باشد.
 
وی بیان کرد: به همین منظور در 26 محله شهرداری منطقه یک شناسایی سرانه‌های خدماتی در حوزه‌های مختلف تفریحی- ورزشی، درمانی، آموزشی، حقوقی، مراکز خرید و نقاط بی‌دفاع شهری در حال اجراست.
 
مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک افزود: در فاز دوم، شناسایی سرمایه‌های انسانی (خیرین، افراد بانفوذ و تأثیرگذار محلی،‌ زنان سرپرست خانوار، بانوان نخبه) صورت گرفته است و در نقشه شهری تهران بارگذاری می‌شود این اطلاعات پس از تکمیل زمینه مساعدی را جهت برنامه‌ریزی‌های طرح‌های لازم در حوزه بانوان فراهم می‌آورد، علاوه بر این شهرداری منطقه یک تلاش می‌کند در حوزه بانوان مشکلات آنان را احساس و در حد توان این مشکلات را حل نماید.
 
مبینی خاطرنشان کرد: بانوان در حل مسائل و مشکلات خود و در راستای بانوان توانمند در حوزه اجتماعی، اقتصادی که به دیگر بانوان ساکن منطقه یک همیاری و کمک می‌کنند می‌توانند به دفتر مشاور شهردار منطقه یک مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
   
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار