تأکید آیت الله سیستانی و مقتدی صدر بر ضرورت انتخاب "اصلح" در انتخابات عراق

مقتدی صدر و آیت الله سیستانی با یکدیگر دیدار نموده و بر انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو در عراق تأکید کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "سومریه نیوز"، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدری و مرجع عالیقدر شیعه آیت الله سیستانی با یکدیگر دیدار نمودند و برضرورت افزایش امنیت و ترک قومی گری وتروریسم و حفظ  وحدت اسلامی و ملی تأکید کرده و با تأکید بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو پارلمان عراق، آن را تنها راه تغییر به سمت آینده بهتر معرفی نمودند.

دفتر سید مقتدی صدر در بیانیه‌ای اعلام نمود: سید مقتدی صدر(رهبر جریان صدری درعراق) امروز با مرجع دینی شیعیان آیت الله سید علی سیستانی در منزل وی در نجف اشرف دیدار کرد و درباره اوضاع کلی عراق گفتگو نمود.

این بیانیه همچنین می‌افزاید : گفتگوها درباره ضرورت افزایش امنیت و خدمات به ملت عراق و ترک قومی‌گری و تروریسم و ایستادن دربرابر فساد و مقدم ساختن مصالح عالی ملی در مقابل منافع گروهی و حفظ وحدت اسلامی و ملی و ضرورت این مسأله که ملت عراق در انتخابات پیش‌رو پارلمان عراق اقدام به انتخاب افراد اصلح و مناسب نمایند. 

گفتنی است که انتخابات عراق یکی از مهمترین رویدادها در عراق به شمار می‌آید که قرار است در سی‌ام آوریل برگزار گردد و به همین دلیل نیز تحرکات سیاسی برای تشکیل ائتلافات مختلف برای ورود به مبارزات انتخاباتی در این کشور به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار