"ژان ماری لوگوئن" وزیر مشاور در امور پارلمانی فرانسه روز یکشنبه گفت پاریس احتمال دارد در صورت افزایش خشونت نظامی در اوکراین درباره اعمال مجازات های جدید بر ضد روسیه اظهارنظر کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ،‌ وزیر مشاور در امور پارلمانی فرانسه امروز یکشنبه گفت پاریس احتمال دارد در صورت افزایش خشونت نظامی در اوکراین درباره اعمال مجازات های جدید بر ضد روسیه اظهارنظر کند.

وی گفت: «واضح است که در صورت افزایش تنش نظامی احتمال دارد اعمال مجازاتهای جدید را مورد بررسی قرار بدهیم.»

در پی تصرف یکی از شهرهای مهم شرق اوکراین به دست نیروهای جدایی طلب طرفدار روسیه در روز شنبه ، نیروهای امنیتی اوکراین امروز عملیاتی ضد تروریستی را در اسلاویانسک در شرق این کشور آغاز کردند.

 وزیر مشاور در امور پارلمانی فرانسه افزود راه حلی نظامی برای مشکل اوکراین وجود ندارد.

"جک لو" وزیر خزانه داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد گروه هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت از طرح افزایش تحریم‌ها بر ضد روسیه در صورت بالا گرفتن تنش در اوکراین حمایت می کند.

اتحادیه اروپا قرار است در نشستی چهارجانبه با حضور روسیه ، اوکراین و  آمریکا 17 آوریل در ژنو بحران اوکراین را مورد بررسی قرار بدهد.

مجازات های آمریکا و اتحادیه اروپا در واکنش به الحاق شبه جزیره کریمه به صورت توقیف دارایی ها و اعمال محدودیت در زمینه صدور روادید افراد ، ‌سیاستمداران و بازرگانان اوکراین را نشانه گرفت.

روز شنبه کانادا از اعمال تحریم‌ها بر ضد دو نفر دیگر و همچنین یک شرکت تولید سوخت در شبه جزیره کریمه خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرانسه ، مجازات ، جدید ، روسیه ، اعمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار